Главният изпълнителен директор на TKO Holdings Ари Емануел и президентът Марк Шапиро разкриха как потенциален договор за излъчване на UFC с Netflix се провали, защото компанията искала да поеме само номерираните PPV събития на промоцията.
"В крайна сметка те не искаха голямата част," каза Шапиро в подкаста 'The Town'.
"Те искаха само премиум събитията. В този случай това бяха номерираните събития, датите за pay-per-view всеки месец."
Това щеше да остави UFC с поне 30 допълнителни 'Fight Night' събития, които също трябваше да намерят нов дом след приключването на договора с ESPN+ тази година.
"Трябваше да направим това, което направи NBA и да разделим пакета,," каза Емануел.
"Марк и аз обсъждахме това, всъщност ми харесва думата обсъждане, но това, което наистина се случи беше, че се карахме за това цялото време."
Беше измислен потенциален план да поставят премиум събитията в Netflix, а Paramount+ да вземе Fight Night шоутата, но тогава Paramount повиши залога с алтернативна оферта.
"Първоначално се надявахме Paramount да вземе 30-те UFC Fight Night събития и ние да направим само премиум с Netflix,," каза Шапиро.
"Докато CBS накрая не каза: искаме всичко."
На UFC Беше трудно решение да поемат по този път, особено защото това означава да изоставят изцяло бизнес модела си за PPV, но фактът че договорът с Paramount+ струва колосални 7.7 милиарда долара за следващите седем години го направи по-лесно за изпълнение.