Компанията майка на UFC - Endeavour публикува своя отчет за печалбите.
За 2022 г. UFC са спечелили $1,3 милиарда приходи, което е с $224,1 милиона повече от 2021 г. (около 20 % повече от миналата година).
„Всичките 21 събития на UFC с фенове на трибуните бяха разпродадени.
UFC имаше най-добрата спонсорска година досега, отваряйки нови възможности за достигане на фен база, която се удвои в сравнение с 2021 г. в САЩ.“, каза изпълнителният директор на Endeavour Ари Емануел.
UFC също остава лидер в дигиталната индустрия. Акаунтите на UFC в социалните медии вече имат над 220 милиона последователи. Например, броят на последователите в TikTok е нараснал с 55 % за една година.
През 2023 г. UFC ще бъде домакин на повече събития извън своята арена APEX в Лас Вегас, където бойците се бият без подкрепа от публиката. Това споделя главния финансов директор на компанията Джейсън Лублин.